خدمات پس از فروش

امروزه خدمات پس از فروش یکی از دغدغه های به حق خریداران و مصرف کنندگان انواع تجهیزات کامپیوتری به شمار می آید. شرکت لایف برد پارسه در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، همچنین بالابردن سطح ارائه خدمات پس از فروش در حوزه آی تی در سال ۱۳۸۹ نسبت به راه اندازی مرکز خدمات پس از فروش خود به نام لایف سرویس نمود. این مرکز با بهره گیری از کارشناسان و متخصصان مجرب و متعهد با پاسخگویی در مدت زمان مناسب نسبت به رفع مشکلات و ایرادات دستگاههای خریداری شده از شرکت لایف برد پارسه و تحت گارانتی خود اقدام لازم را انجام می دهد.

لایف سرویس با دریافت گواهینامه های معتبر ایزو ۹۰۰۱، ۱۰۰۰۲ و ۱۰۰۰۴ و تائیدیه های نمایندگی های معتبر تولید کننده های لپ تاپ، تبلت و انواع سخت افزار های کامپیوتری مانند ایسوس، لنوو، ویوسونیک، بنکیو، کاسیو و … گام بلندی را در این حوزه برداشته و متعهد به پاسخگویی به مشتریان خود شده است. از جمله فعالیت های دیگر این مرکز ارائه خدمات مربوط به ریکاوری و تعمیر هارد دیسک های کامپیوتری می باشد.

دفتر خدمات پس از فروش لایف سرویس واقع در طبقه اول ساختمان مرکزی شرکت لایف برد پارسه در مرکز شهر تهران است و ساعات کاری این مجموعه از شنبه تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ و پنجشنبه ها ۹ الی ۱۳ می باشد.

فهرست